top of page

Često postavljana pitanja

Za Vas smo izdvojili najčešće postavljana pitanja vezana za oblast rada kurirske službe B2C Partner. Ukoliko se vaše pitanje ne nalazi među navedenim, budite slobodni i pošaljite nam ga putem kontakt forme.

pozadina-b2c.png

Kako se plaća usluga koju pruža kurirska služba B2C PARTNER?
Usluge kurirske službe B2C PARTNER se plaćaju virmanski ili gotovinski. Virmansko plaćanje je moguće za klijente koji imaju potpisan ugovor sa kompanijom B2C PARTNER, odnosno isključivo gotovinsko, ukoliko klijent nema potpisan ugovor o saradnji.

Da li mogu da pošaljem pošiljku na teret primaoca?
Pravna lica koja imaju ugovor sa kompanijom B2C PARTNER, mogu da pošalju pošiljku na teret primaoca.

Koje je uobičajeno vreme isporuke do primaoca?
Uobičajeno vreme isporuke je 24 časa. Do odstupanja i produženja moze doći ukoliko primalac nije na adresi kod prvog pokušaja isporuke, loših vremenskih uslova ili svih ostalih nepredviđenih situacija u transportu na koje kurirska služba nije mogla da utiče. Kurirska služba B2C PARTNER ne garantuje isporuku za 24 časa.

Da li kurirska služba B2C PARTNER prevozi pošiljke većih dimenzija (peći na pelet, frižidere, veš mašine i slično)?
Za razliku od gotovo svih kurirskih službi koje posluju na teritoriji Srbije, kurirska služba B2C PARTNER prevozi i gabaritne pošiljke velikih dimenzija kao i teške pošiljke. Kurirska služba B2C PARTNER prevozi belu tehniku tj. frižidere, veš mašine, šporete, zamrzivače, televizore, peći na pelet i svu ostalu tehnološku robu! 

Šta znači povratna informacija o isporuci pošiljke?
Sve pošiljke B2C PARTNER kurirske službe su elektronski praćene od preuzimanja do isporuke. Statusi pošiljaka su dostupni u na web stranici na www.b2cpartner.rs
Povratna informacija je informacija o obavljenoj isporuci koja se može dostaviti pošiljaocu telefonski ili putem mail-a.


Kada je isporuka za pošiljku koju predam kurirskoj službi B2C PARTNER u petak?
Pošiljka, koja se kurirskoj službi B2C PARTNER preda u petak, biće isporučena prvog narednog radnog dana.

Šta je sve zabranjeno za prevoz putem kurirske službe B2C PARTNER?
U opštim uslovima je definisana vrsta robe koja nije prihvatljiva za prevoz – odnosno sta je zabranjeno za prevoz.

Da li kurirska služba B2C PARTNER obezbeđuje transportnu ambalažu?
Kurirska služba B2C PARTNER obezbeđuje ambalažu svojim saradnicima tj. pravnim licima sa kojima ima zaključenu saradnju.

Šta da preduzmemo ako se sadržaj naše pošiljke potpuno ili delimično ošteti?
Kurirska služba B2C PARTNER vrši naknadu štete, samo ukoliko je  potpuno ili delimično oštećenja nastalo dokazanom krivicom kurirske službe. Ukoliko je oštećenje nastalo krivicom kurirske službe, kontaktirajte našu službu zaduženu za reklamacije. Pošiljalac je odgovoran za pravilno pakovanje i sigurnost sadržaja pošiljke u transportu. Kurirska služba B2C PARTNER  ne vrši naknadu štete za pošiljke koje su lomljive (staklo, slike, razni aparati, pojedine plastike ili slično).

Kako da ja kao pravno lice postanem vaš Ugovoreni partner i koristim moguće pogodnosti?
Kontaktirajte nas i u najkraćem roku ćemo Vam dostaviti ponudu za saradnju ili eventualno zakazati sastanak!

Da li se kurirska služba B2C PARTNER bavi i međunarodnim transportom?
Ne, kurirska služba B2C PARTNER obavlja delatnost samo na teritoriji Srbije.

Kako da saznam, gde se trenutno nalazi pošiljka koju očekujem?
Svaka pošiljka dobija svoj broj. Sa tim brojem pošiljke možete pratiti trenutni status Vaše pošiljke na našem sajtu, a možete i kontaktirati naš korisnički servis.

Kako kurirska služba B2C PARTNER sprovodi mere za sprečavanje širenja virusa COVID 19 ?
Zaposleni u kurirskoj službi B2C PARTNER strogo poštuju sve epidemiološke mere, odluke kriznog štaba i Vlade Republike Srbije, koje za cilj imaju sprečavanje i suzbijanje širenja virusa Covid- 19. Privredno društvo je donelo detaljan Plan primene mera za suzbijanje širenja virusa koji se strogo primenjuje. Prijem i predaja pošiljaka u preradnom centru i na adresi sedišta kurirske službe B2C PARTNER odvijaće se boravkom samo jednog lica koje mora nositi masku. Preporučujemo da svoje pakete preuzimate na otvorenom i da držite odstojanje od naših kurira, koji obavezno koriste zaštitnu opremu.

Kako kurirska služba B2C PARTNER sprovodi mere za sprečavanje širenja virusa COVID 19 ?
Zaposleni u kurirskoj službi B2C PARTNER strogo poštuju sve epidemiološke mere, odluke kriznog štaba i Vlade Republike Srbije, koje za cilj imaju sprečavanje i suzbijanje širenja virusa Covid- 19. Privredno društvo je donelo detaljan Plan primene mera za suzbijanje širenja virusa koji se strogo primenjuje. Prijem i predaja pošiljaka u preradnom centru i na adresi sedišta kurirske službe B2C PARTNER odvijaće se boravkom samo jednog lica koje mora nositi masku. Preporučujemo da svoje pakete preuzimate na otvorenom i da držite odstojanje od naših kurira, koji obavezno koriste zaštitnu opremu.

Da li kurirska služba B2C PARTNER čuva moje podatke?
Kurirska služba B2C PARTNER sve podatke o ličnosti korisnika usluga prikuplja, obrađuje i upotrebljava zakonito, pošteno i transparentno, istovremeno štiteći sigurnost podataka od nezakonite ili neovlašćene obrade, uz primenu odgovarajućih tehničkih, organizacionih, kadrovskih i bezbednosnih mera zaštite, a sve u cilju obezbeđenja  zaštite osnovnih prava i sloboda fizičkih lica, a posebno njihovog prava na zaštitu podataka o ličnosti I sve u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.   

Da li kurirska služba B2C PARTNER vrši isporuku robe na teritoriji cele Srbije?
Kurirska služba B2C PARTNER pretenduje da razvija i širi svoju logističku mrežu na teritoriji cele Srbije, ali smo se na samom početku orijentisali isključivo na tržište gradskih i prigradskih opština grada Beograda.

Gde se možemo upoznati sa uslovima i cenama usluga kurirske službe B2C PARTNER?
Na internet stranici www.b2cpartner.rs su istaknuti Opšti uslovi kao i cenovnik naših usluga.

pozadina-b2c_edited.png

Potreban Vam je pozdan partner

za dostavu robe.

Započnite saradnju sa B2C Partner!

B2C PARTNER D.O.O.

72, Sumatovacka, Vracar

11118 Beograd, Srbija

Call centar:

00381 11 454 2588

Radno vreme: 08.00 - 16.00h

Email: office@b2cpartner.rs

Bank account

160-6000000980458-06

PIB: 112348578

MB: 21655813

CUSTOMER SERVICE

Call centar:

00381 11 454 2588

Sales department:

office@b2cpartner.rs

Accounting department:

racunovodstvo@b2cpartner.rs

Marketing department:

marketing@b2cpartner.rs

​Technical support 24/7:

office@b2cpartner.rs

© 2021 www.b2cpartener.rs made by: B2C PARTNER. All rights reserved.

We strive to be as accurate as possible in the presentation of the solutions we offer, but we cannot guarantee that all content is complete and error-free. You can get all the necessary information by calling 061 325 0005

bottom of page