
Usluge kurirske službe B2C Partner
Usluge kurirske službe B2C Partner
Kurirska služba B2C Partner nastoji da zadovolji potrebe većeg broja korisnika sa različitim potrebama za kurirskim uslugama, vremenskim rokovima uručenja itd.
Kurirska služba B2C Partner nastoji da zadovolji potrebe većeg broja korisnika sa različitim potrebama za kurirskim uslugama, vremenskim rokovima uručenja itd.

Call center working hours (Mon - Fri):
00381 11 406 9292
Speed. Professionalism. Trust.
Kurirske usluge - Beograd, Srbija
Isporuka bele tehnike i ostale kućne tehnike
Bela tehnika, kućna tehnika
Ekspresna isporuka bele tehnike
Kupci Bele tehnika sve više imaju primedbe da moraju da čekaju i do 10 dana na isporuku veš mašine iz obližnje prodavnice. Kurirska služba B2C Partner nudi rešenje svojim korisnicima, uz isporuku bele tehnike pod istim uslovima kao i za sitnije pošiljke.
Vreme isporuke 24h - danas za sutra
U dogovoru sa svakim korisnikom - Prodavcem, dogovramo mesta preuzimanja robe (magacini u okviru prodavnica, eksterni magacini, magacini uvoznika) i najave preuzimanja robe od strane naših kurira. Roba se preuzima svakog dana od 08.00 do 18.00h i isporučuje se Kupcima narednog radnog dana od 08.00 do 19.00h.
Povezanost usluge i efikasnost isporuke
Prodavac se može u potpunosti osloniti na B2C Partner kurirsku službu da će robu preuzeti u dogovoreno vreme i da će uz robu priložiti odgovarajuću dokumentaciju kao što je:
- račun izrađen na računaru (potpisan od strane ovlašćenog lica)
- garantni list za prodatu robu
- pismo saobraznosti -(zakonska obaveza prodavca)
- obrazac za odustanak od kupovine (zakonska obaveza prodavca)
- uputstva za upotrebu robe (ukoliko nije priloženo u fabričkom pakovanju)
- druga dokumentacija
Efikasnost isporuke postižemo skraćem putanje kretanja robe, jer roba ne mora da se deponuje u interni magacin online prodavnice radi prilaganja dokumentacije, već to kurir B2C Partner obavlja prema dogovru sa Korisnikom - Prodavcem.
Isporuka teške, preteške i glomazne/gabaritne robe
Kurirska služba B2C Partner u svakom vozilu poseduje 2 dostavljača koja sa odgovarajućim sredstvima zaštite i manipulacije pošiljkama dostavljaju robu do vrata stana Vašeg kupca.
Isporuka do vrata stana Vašeg kupca nije uvek moguća, a posebno u sledećim slučajevima:
- ukoliko je predmet pošiljke težak više od 70kg
- ukoliko podloga gde parkira dostavno vozilo nije ravna (odnosno ako je pod nagibom)
- ukoliko postoje prepreke za kretanje na podlozi u neposrednom okruženju vozila
- ukoliko podloga za kretanje kolica ili paletara nije čvrsta (beton, asfalt itd.) , npr ako je zemlja podloga gde se vrši istovar pošiljke, kurir nema obavezu da tu pošiljku isporučuje do vrata stana, već neposredno pored dostavnog vozila.
Kako bi smo izbegli nezadovljstvo primaoca pošiljki potrebno je da prodajno osoblje Prodavca pre prodaje ovakve robe upozna kupca sa osnovnim standarima ispourke robe koja spada u grupu teških i preteških pošiljki, zbog posebnih potreba za manipulacijom robom većih težina.
Način komunikacije
Za svakog korisnika utvrđuje se poseban set obaveznih dokumenata koji prate svaku robu, a posebno se dogovara način dostavljanja i popune računa ili garantnih listova. Račun kreira korisnik - Prodavac robe i šalje u elektronskom formatu našoj službi administracije na email ili putem elektronskih servisa u okviru aplikacije Expedit. Sledi obuka radnog osoblja i implementacija štampe i prilaganja dokumentacije uz robu pre isporuke.