
Usluge kurirske službe B2C Partner
Usluge kurirske službe B2C Partner
Kurirska služba B2C Partner nastoji da zadovolji potrebe većeg broja korisnika sa različitim potrebama za kurirskim uslugama, vremenskim rokovima uručenja itd.
Kurirska služba B2C Partner nastoji da zadovolji potrebe većeg broja korisnika sa različitim potrebama za kurirskim uslugama, vremenskim rokovima uručenja itd.

Call center working hours (Mon - Fri):
00381 11 406 9292
Speed. Professionalism. Trust.
Kurirske usluge - Beograd, Srbija
Prodajna podrška i administracija
Administracija koja prati robu
Jedinstvena usluga B2C Partner kurirske službe
Našim korisnicima nudimo mogućnost za sve pošiljke čiji je sadržaj roba za prodaju na malo ili veliko, da priložimo uz svaku pošiljku overen račun, garanciju, pismo saobraznosti, obrazac za odustanak od kupovine, uputstvo za upotrebu ili drugu prateću dokumentaciju koju je uvoznik ili prodavac u obavezi da izda uz robu u skladu sa zakonom.
Vrsta dokumentacije koja se prilaže uz robu
U dogovoru sa svakim korisnikom - pošiljaocem utvrđujemo proceduru štampanja i prilaganja dokumentacije uz pošiljku. U dokumentaciju koja se najčešće prilaže uz pošiljku spada:
- račun izrađen na računaru (potpisan od strane ovlašćenog lica)
- garantni list za prodatu robu
- pismo saobraznosti -(zakonska obaveza prodavca)
- obrazac za odustanak od kupovine (zakonska obaveza prodavca)
- uputstva za upotrebu robe (ukoliko nije priloženo u fabričkom pakovanju)
- druga dokumentacija
Mi ubrzavamo isporuku uz Vaše poverenje!
Cilj prodajne administracije koju nudi B2C Partner kurirska služba je skraćivanje roka isporuke određene robe krajnjem kupcu. Tako kupac neće čekati na isporuku veš mašine 7 dana, već će isporuka biti izvršena u roku od 24h od momenta njegove porudžbine, a najviše 48h.
Prodavac uz korišćenje usluga prenosa pošiljki B2C Partner, smanjuje svoju administraciju i vreme potrebno za isporuku, jer roba ne mora biti kod prodavca radi prilaganja dokumentacije, već se roba odmah iz magacina uvoznika šalje na adresu kranjeg kupca.
Prodajnu administraciju obavlja B2C Partner uz odgovarajuća ovlašćenja za potpisivanje i popunu obrazaca.
Način komunikacije
Za svakog korisnika utvrđuje se poseban set obaveznih dokumenata koji prate svaku robu, a posebno se dogovara način dostavljanja i popune računa ili garantnih listova. Račun kreira korisnik - Prodavac robe i šalje u elektronskom formatu našoj službi administracije na email ili putem elektronskih servisa u okviru aplikacije Expedit. Sledi obuka radnog osoblja i implementacija štampe i prilaganja dokuemntacije uz robu pre isporuke.