
Услуге курирске службеБ2Ц партнер
Услуге курирске службеБ2Ц партнер
Курирска служба Б2Ц Партнер настоји да задовољи потребе већег броја корисника са различитим потребама за курирским услугама, временским роковима учења итд.
Курирска служба Б2Ц Партнер настоји да задовољи потребе већег броја корисника са различитим потребама за курирским услугама, временским роковима учења итд.

Radno vreme Call centra (pon - pet):
00381 11 454 2588
Brzina. Profesionalizam. Poverenje.
Курирске услуге - Београд, Србија
Испорука беле технике и остале кућне технике
Бела техника, кућна техника
Експресна испорука беле технике
Купци Беле технике све више имају примедбе да морају да чекају и до 10 дана на испоруку веш машине из оближњих продавница. Курирска служба Б2Ц Партнер нуди решење својим корисницима, уз испоруку беле технике под истим условима као и за ситније пошиљке.
Време испоруке 24х - данас за сутра
У договору са сваким корисником - Продавцем, договрамо места преузимања робе (магацини у оквиру продавнице, екстерни магацини, магацини увозника) и најаве преузимања робе са стране наших курира. Роба се преузима сваког дана од 08.00 до 18.00хи испоручује се Купцима наредног радног дана од 08.00 до 19.00х.
Повезаност услуга и ефикасност испоруке
Продавац се може у потпуности ослонити на курирску службу Б2Ц Партнера да ће робу преузети у договорено време и да ће уз робу приложити одговарајућу документацију као што је:
-рачунизрађен на рачунару (потписан од стране овлашћеног лица)
-гарантни листза продају робу
-писмо саобразности-(законска обавеза продавца)
-образац за одустанак од куповине(законска обавеза продавца)
-упутства за употребу робе(уколико није приложено у фабричком паковању)
- друга документација
Ефикасност испоруке постижемо скраћивање путање кретања робе, јер роба не мора да се депонује у интерни магацин онлине продавнице ради прилагања документације, већ то курир Б2Ц Партнер обавља према договру са Корисником - Продавцем.
Испорука тешке, претешке и гломазне/габаритне хаљине
Курирска служба Б2Ц Партнер у сваком возилу поседује 2 достављача која са одговарајућим средствима заштите и манипулације пошиљкама достављају робу до врата стана Вашег купца.
Испорука до врата стана Вашег купца није увек могућа, а посебно_цц781905-5цде-3194-бб3б-136бад5цф58д_ у следећим случајевима:
- уколико је предмет пошиљке тежак више од 70кг
- уколико подлога где паркира доставно возило није равна (односно ако је под нагибом)
- уколико постоје препреке за кретање на подлози у непосредном окружењу возила
- уколико подлога за кретање колица или палетара није чврста (бетон, асфалт итд.) , нпр. ако је земља подлога где се врши истовар пошиљке, курир нема обавезу да ту пошиљку испоручује до врата стана, већ непосредно поред доставног возила.
Како би смо избегли незадовљство примаоца пошиљке потребно је да продајно особље Продавца пре продаје овакве робе упозна купце са основним стандардима испоурке робе која спада у групу тешких и претешких пошиљки, због посебних потреба за манипулацијом робом већих тежина.
Начин комуникације
За сваког корисника утврђује се посебан сет обавезних докумената који прате сваки робу, а посебно се договара начин достављања и попуне рачуна или гарантних листова. Рачун креира корисник - Продавац робе и шаље у електронском формату нашој служби администрације на емаил или путем електронских сервиса у оквиру апликација Екпедит. Следи обука радног особља и имплементација штампе и прилагања документације уз робу пре испоруке.