
Услуге курирске службеБ2Ц партнер
Услуге курирске службеБ2Ц партнер
Курирска служба Б2Ц Партнер настоји да задовољи потребе већег броја корисника са различитим потребама за курирским услугама, временским роковима учења итд.
Курирска служба Б2Ц Партнер настоји да задовољи потребе већег броја корисника са различитим потребама за курирским услугама, временским роковима учења итд.

Radno vreme Call centra (pon - pet):
00381 11 454 2588
Brzina. Profesionalizam. Poverenje.
Курирске услуге - Београд, Србија
Продајна подршка и администрација
Администрација која прати робу
Јединствена услуга Б2Ц Партнер курирске службе
Нашим корисницима нудимо могућност за све пошиљке чији је садржај роба за продају на мало или велико, да приложимо уз сваку пошиљку оверен рачун, гаранцију, писмо саобразности, образац за одустанак од куповине,_цц781905-5цде-3194-бб3б-136бад5цф58д_ упутство за употребу или другу пратећу документацију коју је увозник или продавац у обавези да изда уз робу у складу са законом.
Врста документације која се прилаже уз робу
У договору са сваким корисником - пошиљаоцем утврђујемо процедуру штампања и прилагања документације уз пошиљку. У документацију која се најчешће прилаже уз пошиљку спада:
-рачунизрађен на рачунару (потписан од стране овлашћеног лица)
-гарантни листза продају робу
-писмо саобразности-(законска обавеза продавца)
-образац за одустанак од куповине(законска обавеза продавца)
-упутства за употребу робе(уколико није приложено у фабричком паковању)
- друга документација
Ми убрзавамо испоруку уз Ваше поверење!
Циљ продајне администрације коју нуди Б2Ц Партнер курирска служба је скраћивање рока испоруке одређене робе крајњем купцу. Тако купац неће чекати на испоруку веш машине 7 дана, већ ће испорука бити извршена у року од 24х од момента његове поруџбине, а највише 48х.
Продавац уз коришћење услуга преноса пошиљки Б2Ц Партнер, смањује своју администрацију и време потребно за испоруку, јер роба не мора бити код продавца ради прилагања документације, већ се роба одмах из магацина увозника шаље на адресу крањег купца.
Продајну обавља Б2Ц Партнер уз одговарајућу администрацију за потписивање и попуну образаца.
Начин комуникације
За сваког корисника утврђује се посебан сет обавезних докумената који прате сваки робу, а посебно се договара начин достављања и попуне рачуна или гарантних листова. Рачун креира корисник - Продавац робе и шаље у електронском формату нашој служби администрације на емаил или путем електронских сервиса у оквиру апликација Екпедит. Следи обука радног особља и имплементација штампе и улагања докуемнтације уз робу пре испоруке.